در اين مقاله ، ما به شما نحوه توليد محتوا براي مخاطبان خود را مي گوييم و 9 نكته كليدي براي توليد محتواي جذاب را ذكر مي كنيم. ديگر تمركز نداريد!
اگر در زمينه بازاريابي و كپي نويسي فعاليت مي كنيد يا قصد كار داريد ، نبايد قدرت كلمات را دست كم بگيريد. با خلاقيت و انتخاب كلمات كليدي و عبارات مناسب ، مي توانيد به طور م withثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد ، ارتباطي كه در ذهن خواننده باقي مي ماند و تا آنجا كه ممكن است آنها را درگير مي كند تا به خواندن مطالب شما ادامه دهند يا برند خود را بهتر بشناسند.
راه حل هاي مهم در توليد محتواخواندن كل مطالب توسط مخاطبان ، علاوه بر نشان دادن رضايت مخاطب از محتواي توليد شده ، زمان كاربران را در سايت شما افزايش مي دهد كه تأثير مثبتي بر سئو سايت خواهد داشت. با استفاده از ترفندها و راه حل ها مي توانيد در توليد محتوا موفق تر باشيد:
به خواندن مطالب در سايت هاي مختلف موفق ادامه دهيد. هميشه به دنبال محتواي مفيد و جذاب باشيد. پيوند محتوا را به همراه موضوع آن در جايي ذخيره كنيد.برخي از نويسندگاني را كه از نظر توليد محتوا در صنعت شما قوي هستند و داراي سبك نگارش جذابي هستند ، شناسايي كرده و نوشته هاي آنها را دنبال كنيد. خواندن نوشته هاي قوي تا آنجا كه ممكن است شما را در توليد محتواي جذاب تقويت مي كند.اما اغلب مخاطبان محتوا را ترك نمي كنند زيرا محتواي شما مفيد نيست. بلكه نشان مي دهد كه شما در توليد محتوا به نكاتي كه مخاطب را به خواندن بيشتر جذب مي كند توجه نكرده ايد.
9 نكته كليدي براي توليد محتواي جذاب براي مخاطبان شما1- جمله اول نيروي محركه براي خواندن مطالب شما است.قانون اينرسي نيز در مطالعه صادق است. هرچه خواننده بيشتر بخواند ، تمايل و انگيزه كمتري براي مطالعه بيشتر دارد. او دوست دارد به پايان داستان برسد و مطالعه را به پايان برساند.
اما مخاطبي كه جذب محتوا مي شود به راحتي تسليم نمي شود و تا انتها پيش مي رود. جمله اول نيرويي است كه خواننده را به پايان محتوا مي رساند. هرچه قوي تر باشد ، م effectiveثرتر خواهد بود.
كپي نويسي ويژگي هاي انتخاب ماهرانه براي جمله ابتداييلازم نيست جمله آغازين شما دقيقاً مربوط به عنوان يا موضوعي باشد كه مي خواهيد در ادامه به آن بپردازيد. مهمتر از همه ، هدف شما بايد جلب توجه و انگيزه مخاطب براي خواندن مطالب باشد. سه ويژگي زير ويژگي هايي هستند كه در استفاده از جملات اساسي مثر هستند.
اختصاراگر به متون نويسندگان حرفه اي نگاه كنيد ، خواهيد ديد كه آنها معمولاً جملات كوتاه را انتخاب مي كنند. گاهي اوقات حتي از يك عبارت كوتاه به جاي جمله استفاده مي كنند يا با استفاده از يك جمله ناقص ، خواننده را به خواندن جملات بعدي دعوت مي كنند.
گفتگوشروع يك متن با افزودن مكالمه بين دو نفر يا گفتگوي مستقيم با خواننده مي تواند بر جذابيت مطالب شما بيفزايد. براي انتقال حس ارتباط و صميميت يا آشنايي خواننده با فضاي احساسي جديد.
جملات مبهم يا مشكوكاگر جمله آغازين شما حاوي سوالي است يا ابهامي در جمله وجود دارد ، به احتمال زياد خواننده ترغيب مي شود كه بيشتر بخواند.
كپي نويسي2. اولين پاراگراف ، م effectiveثرترين قسمت محتوا را با دقت بنويسيد.در پاراگراف اول متن كه اهداف آموزشي بيشتري دارد سعي كنيد مخاطب را از كل موضوع آن متن مطلع كنيد. در نگارش اين سبك محتوا ، با حفظ جذابيت و اهميت محتوا ، بايد چارچوبي مناسب براي نوشتن خود ارائه دهيد ، تا خواننده بداند در آينده با چه مسائلي روبرو خواهد شد.
در كالج تپسل تحصيل كنيد! چگونه براي مشاغل يك پست وبلاگ بنويسيم؟ راهنماي گام به گام وبلاگ نويسيالبته ، هميشه در مورد محتوا كه جنبه بازاريابي بازاريابي محتوا برجسته تر است ، اينطور نيست. اما آنچه شما بايد انجام دهيد اين است كه فضاي محتواي خود را به سمت موضوع اصلي هدايت كنيد تا خواننده دچار سردرگمي نشود و بداند كل موضوع چيست.
3- با ايجاد ارتباط شخصي با خواننده ، بر جذابيت متن خود بيفزاييد.هدف از انتشار محتوا ارتباط و آشنايي مخاطب با شما و محصولات شما است. بنابراين اگر خواننده تمايل شما براي برقراري ارتباط از طريق محتوا را درك كند ، جذب نوشته شما مي شود. ارتباطات يك نياز طبيعي است. اگر شما به اين نياز پاسخ داده ايد ، احترام گذاشته و به آن پاسخ داده ايد ، خواننده مشتاق است بقيه مطالب را بخواند.